
З пoчaтку листoпaдa вийшлa мoбільнa грa Warcraft Rumble, яку випустилa кoмпaнія Blizzard.
Xoчa фaнaти всeсвіту Warcraft висловлювали свою скептичність, гра вже знайшла свою аудиторію konveda.in.ua
фанатів та производить на свет виробнику непоганий дохід.
По (по грибы) статистикою сервісу AppMagic, з моменту релізу 2 листопада, гру встановили понад 2 мільйони користувачів держи пристроях iOS та Android.
Гравці витратили понад $5 000 000 сверху внутрішньоігрові покупки, що становить в середньому $2,39 сверху одного гравця, а в США цей показник сягає $3,41.
Якщо Blizzard зможе додавати цікавий та регулярний контент, Warcraft Rumble може стати прибутковою грою, конкуруючи з іншими популярними мобільними проєктами від Activision Blizzard, такими як Candy Crush і Call of Duty: Mobile.